Thursday, October 16, 2014

Aku Kembali Lagi

Assalamua'laikum...

It has been looong time since aku last update on my ''Umrah Cheapskate trip". Memandangkan aku dengan kawan-kawan yang sama-sama masuk air just come back from 14 days exploration menomadkan diri merentasi IndoChina. Penat pun tak habis lagi dah kena masuk ofis. Jetlagged lagi. *poyo sangat nak jetlagged padahal trip dalam Asia jer.

Hualalompong Station yang old school. 
"Nomad di IndoChina"



So, stay tune with my upcoming post nak perabis cerita pasal umrah cheapskate. Banyak sangat outstanding list aku nak update on my travelling trip. Before aku update pasal ''Nomad di Indochina'', which will take sometime, I'll still have a few trips yang nak kena update. My 2012 trip, ''Trip Negara Muka Fake'', ''Phuket in Bikinilah sangat'' and 2013 ''Business Trip di Bukit Tinggi Kononnya".

Nami Island di musim peluh berjeruk *baca musim panas
"Trip Negara Muka Fake"

Maya Bay yang rasa macam tipu je gambar.
"Phuket in Bikinilah Sangat"

Gunung Berapi apa menda entah namanya yang masih aktif.
''Business Trip di Bukit Tinggi Kononnya"

Jadi, please bear with me if you are reading my blog post yer kawan-kawan masuk air. I know semua orang ade "the masuk air moment'' dan perangai masuk air yang tersorok, tak payah nak nak geleng kepala. Kawan-kawan aku yang nerd pon boleh jadi masuk air. Lagi plak korang. So, tak payah nak deny.

So, last but not least, selamat hari deepavali. *tetiba.. Hahahaha. Sila bersabar dengan kemalasan aku untuk post entry-entry yang mendatang. Astalavista. Wassalam.

Od

No comments:

Post a Comment